BENTO И ПРОКЛЯТИЕ РОСТА

BENTO И ПРОКЛЯТИЕ РОСТА

"Доброго дня. Ми залучили $ 2 млн інвестицій, заслужили увагу таких ЗМІ, як TechCrunch, CNBC і San Francisco Chronicle. Зараз у нас на рахунку залишилося $ 350 тисяч - цього вистачить до квітня. Нам потрібно залучити додаткові кошти - а інакше ми помремо », - говорить засновник і генеральний директор Bento Джейсон Демант в бесідах зі своєю дружиною і з співзасновником проекту.


Ці бесіди Демант записав на диктофон і опублікував на сайті, на якому зазвичай розміщують подкасти за участю підприємців. «Надзвичайно відверто для керівника. Він або занадто молодий і недосвідчений, або у нього просто не було інших варіантів », - пише The California Review.
До запуску свого проекту Демант працював в ресторані. У 2015 році він і його знайомий Вінсент Карділло вирішили створити сервіс на замовлення їжі. У додатку Bento користувачі могли самостійно збирати японські ланчі- «бенто». Творці представили проект на фестивалі Launch в 2015 році, організованому одним з інвесторів Uber Джейсоном Калаканіс. Компанію, пише автор замітки, взяли захоплено, і незабаром команда залучила $ 2 млн перших інвестицій.


Через п'ять з половиною місяців після запуску з Демантом зв'язався його бухгалтер і повідомив, що компанія витратила на $ 70 тисяч більше, ніж розраховувала - тобто перевищила очікувані витрати приблизно на 30-40%. «Ніхто не зрозумів, як так вийшло», - розповідає засновник Bento. З'ясувалося, що на доставку однієї коробки-«бенто» вартістю в $ 12 компанія витрачає $ 32.
З огляду на витрати на інгредієнти, кухонне обладнання, оплату праці кухарів і водіїв, а також витрати на розробку програми та внутрішнього ПО, компанія втрачала по $ 20 на кожному виконаному замовленні. «Найгірше те, що компанія росла в середньому на 15% в тиждень. Зазвичай це говорить про успішність сервісу, але для нас це означало лише зростання втрат ».


Керівництво компанії скоротило витрати, звільнило частина персоналу і встановило більш високі ціни на доставку - але виручка все одно виявилася невисокою. «Ми отримували прибуток, але це були копійки», - говорить технічний директор проекту Вінсент Карділло.
В результаті компанія відмовилася від розробки програми і закрило напрямок доставки - тепер все замовлення привозять кур'єри з Postmates. Сервіс привернув додаткові $ 100 тисяч фінансування, але засновник Джейсон Демант все одно відгукується про компанії з розчаруванням: «Все, що ми дізналися, - що починати бізнес у цій сфері було фантастично нерозумно. Нас підтримували мудрі наставники, і нам здавалося, що ми все робимо правильно ».