ПАДІННЯ

ПАДІННЯ

«Уже в 2014 і 2015 роках ринок доставки їжі називали одним з найбільш насичених сегментів. Але в 2016 році конкуренція тільки зростає. І чим більше стартапів приєднується до цієї війни, тим нижчі ціни пропонують сервіси, щоб насолити конкурентам і відібрати у них частку ринку », - продовжує автор замітки.


Незабаром, зауважує він, з'явилися і перші жертви. Сервіс Sprig, що привернув $ 57 млн ​​інвестицій, був змушений припинити роботу в Пало-Альто і Чикаго, який отримав $ 13,5 млн інвестицій SpoonRocket закрився, інвестори DoorDash знизили оцінку проекту, сервіс Caviar був викуплений більшим GrubHub, а керівництво Postmates, за чутками, спробувало продати компанію - перед тим, як залучити додаткові $ 141 млн на початку листопада 2016 року. Стартапу вдалося не знизити власну оцінку, а й підвищити її не вийшло.


Як зауважує редакція The California Review, 2016 рік видався холодним з точки зору інвестиційного клімату - і це торкнулося і послуги з доставки їжі. The New York Times назвала ситуацію «заходом моделі on-demand». Редакція Pando висловилася більш категорично: вона назвала те, що відбувається «фудапокаліпсісом».
«Так що ж трапилося? Чому ринок так швидко "охолов"? Це складне питання, і не менш складно знайти на нього відповідь. Почати слід з сан-францисского сервісу, який називається Bento ».