РОБОТИ І СЕРВІСИ З ДОСТАВКИ

РОБОТИ І СЕРВІСИ З ДОСТАВКИ

З сервісами, які працюють за моделлю on-demand, зараз співпрацюють понад мільйон водіїв. Технічно вони не вважаються співробітниками компаній, але саме на них Uber, Postmates, Lyft, DoorDash і інші витрачають велику частину своїх коштів. «Що, якщо всіх цих водіїв вдасться звільнити»?


Uber і Lyft планують замінити своїх водіїв на самоврядні автомобілі. «Відмовившись від послуг водіїв, DoorDash і інші сервіси доставки отримають навіть більше, ніж Uber», - вважає автор матеріалу. Він згадує, що на найм одного кур'єра DoorDash витрачає близько $ 200. При цьому один водій працює на компанію від трьох до шести місяців. Тобто кожні кілька місяців компанія витрачає $ 5 млн на оновлення штату кур'єрів (якщо припустити, що в сервісі працює близько 25 тисяч водіїв, хоча ця оцінка занижена, пише автор матеріалу).


З розширенням компанії ці витрати тільки ростуть. Відповідно до звітів аналітичних компаній, Lyft втрачає до $ 50 млн в місяць, а Uber - близько $ 700 млн на квартал. У перерахунку на одиницю продукції послуги з доставки їжі втрачають ще більше. «І як же ці компанії розраховують досягти прибутковості?»


«Все частіше здається, що стабільність компанії в майбутньому залежить від поширення безпілотних транспортних засобів. Інвестори дозволяють стартапам втрачати великі гроші в короткостроковій перспективі в надії, що з роботизації доставки ці компанії нарешті стануть заробляти. І цей день може незабаром настати. Компанії все активніше вкладають кошти в розвиток служб доставок дронамі і навчання роботів приготування піци », - пише редакція The California Review.


Однак до мети, зауважує автор, все ще далеко. Роботи можуть доставляти продукти лише на обмежені відстані, дрони непридатні для використання в міських умовах. Прогнози щодо поширення самоврядних автомобілів різняться - Елон Маск вважає, що на це знадобиться два роки, а засновник Uber Тревіс Каланік ставить на 15 років.


І все ж роботи і технології штучного інтелекту вже допомагають керівникам сервісів з доставки їжі скорочувати витрати, пише автор замітки. Наприклад, сервіс Forkable за допомогою алгоритмів штучного інтелекту допомагає офіс-менеджерам і іншим працівникам вибирати і замовляти ланчі на цілі офіси і робочі простору на основі переваг працівників. Сервіс доставляє безліч порцій за раз.
Forkable отримує великі однотипні замовлення раз по раз - і будує на цьому свій бізнес. Сервіс вже досяг великих успіхів на європейському та азійському ринках, каже редакція The California Review.