Маркетинг

Робити гроші без реклами може тільки монетний двір



Маркетинг

Щоб Ваш заклад розвивалося повноцінно, йому необхідна професійно розроблена маркетингова стратегія, спрямована на його «розкручування» і популяризацію в суспільстві.

По суті маркетинг ресторану - це комплексна система, що спрямована організацію виробництва, а в наслідку і збут вже готової продукції. Головний акцент в ній робиться на отримання прибутку і задоволення всіх запитів клієнта.

Грунтується дана система на ретельному вивченні і аналізі внутрішньої, а також зовнішньої середовища підприємства. Також однією з її основ являє прогнозування ресторанного бізнес-ринку на основі маркетингових досліджень.

Під час розробки в маркетинговий план, що спрямований на просування ресторану, закладаються цілий ряд різних заходи, завдання яких вивчити споживачів і конкурентів. Формування цінової політики і попиту, стимулювання збуту і оптимізація каналів, по яких відбувається рух товару - це основні завдання ресторанного маркетингу.

Розробка маркетингової стратегії просування відбувається після проведення ряду досліджень, що дозволяють дати якісну і кількісну оцінку ринку. Крім того, спираючись на дані дослідження можна мінімізувати витрати і ризики, розробивши найбільш ефективну стратегію. При цьому дані дослідження необхідні як в разі відкриття нового закладу, так і в разі підвищення ефективності вже працюючого ресторану або кафе. У другому випадку вони використовуються для виявлення існуючих проблем.

Звертаючись до нас за допомогою, Ви можете бути впевненими, що наші маркетологи проведуть всі необхідні дослідження на професійному рівні, надавши Вам інформацію з усіх аспектів.

Основні напрямки маркетингових досліджень

Аналіз конкуренції

Це один з базових принципів розробки правильної маркетингової стратегії. Щоб правильно просувати свій заклад, потрібно ретельно проаналізувати конкурентів. Їх слабкі і сильні сторони, особливості того, як і чим вони залучають клієнтів. Важливим буде дізнатися і їх цільову аудиторію, і її платоспроможність, і порівняти з Вашої ЦА. Ці дані допоможуть при розрахунку можливого прибутку.

Потенціал ринку

Проведення досліджень в даній області допоможе визначити рівень попиту на послуги, які Ви пропонуєте, а також виявити свою цільову аудиторію. Це допоможе в подальші розробки стратегії.

Місце розташування ресторану

Вибір правильного місця розташування ресторану, напевно, одне з найважливіших рішень, які приймає власник закладу. Щоб не допустити помилки важливо провести дослідження, які покажуть доцільність відкриття в тому чи іншому районі.

Дослідження рекламної діяльності

Ці дослідження потрібні для розробки максимально ефективної стратегії просування бізнесу.