Ребрендинг

Конкуренція серед ресторанів зростає. З'являється все більше ресторанів зі схожими концепціями. Старих клієнтів йде більше, ніж приходить нових. Виручки знижуються, так само, як і прибуток.

Потрібно залучити нових клієнтів. З цими питаннями допоможе впоратися ребрендинг. Нова концепція допоможе не тільки залучити нових відвідувачів, а й змусити говорити про Ваш заклад.

Основні етапи ребрендингу:

  • - Оцінка закладу

  • - Редизайн закладу

  • - Складання нової концепції закладу

  • - Створення фірмового стилю

  • - Складання унікальної торговельної пропозиції

  • - Складання нового меню, яке б відповідало концепції

  • - Дизайн приміщення і проведення ремонту

  • - Підбір, навчання та мотивація персоналу

  • - Складання посадових інструкцій

  • - Складання маркетингового плану по просуванню закладу і залученню нових клієнтів

цінностей, цільової аудиторії закладу