Створення меню ресторану

Візитна картка смаку ресторану

Можна сміливо стверджувати, що меню ресторану - це важливий маркетинговий інструмент. При цьому створювати його варто на початковому етапі. Інтер'єр, екстер'єр та декорування та інші складові, що дозволяють клієнту сприймати ресторан в позитивному ключі і створюють перше враження, стимулюють гостя сісти в зручне крісло і взяти в руки карту страв. При цьому платити йому поки ще нема за що. В цьому і полягає помилка багатьох початківців рестораторів. Вони занадто багато уваги приділяють дизайну, а складання меню, навпаки занадто мало.

Тут дуже важливо запам'ятати, що завдання інтер'єру - це залучення Гостя до скоєння «першої покупки», в той час як меню і обслуговування повинні підштовхнути його до «другої покупці» . Для цієї мети і потрібно продає меню, яке зможе продавати сам себе. Гарне меню повинно візуалізувати слова офіціанта і при цьому давати вичерпну інформацію про страви. Але найголовніше, воно повинно бути орієнтованим на збільшення середнього розміру чека, а значить його слід скласти так, щоб можна було використовувати методи і технології активних продажів.

Як прищепило, в кінцевому підсумку саме меню задає тип основної аудиторії і допомагає визначиться з тим якої кваліфікації співробітники Вам потрібні, а також дозволяє скласти перелік необхідного обладнання. Грамотно створене меню ресторану зможе не тільки залучити відвідувачів, але і дати гарантію повторного відвідування.

Тому досвідчені ресторатори до складання меню підходять дуже ретельно і приділяють цьому завданні багато уваги.