Тренінги

Мета навчання - навчитися обходитися без вчителя

Успіх будь-якого ресторанної справи, що включає в себе обслуговування гостей, наполовину залежить від персоналу. Для кожного ресторатора не секрет, що якісне навчання персоналу займає дуже багато часу. Адаптація під конкретний заклад, навчання всім правилам і тонкощам стандартів облуговування, а також специфіку продажів - все це ми візьмемо на себе.

Але, навіть підібравши професійну команду, важливо не забувати, що будь-який колектив вимагає безперервного контролю, навчання і зростання. Тому ми також пропонуємо навчальні тренінги для персоналу будь-якого напрямку.

Важливість безперервної освіти

підтверджують наступні фактори:

  • Ринок ресторанного бізнесу по всьому світу розвивається щохвилини. З'являються нові технології приготування, в рецептури страв впроваджуються все нові продукти та інгредієнти, рівень обслуговування завжди зростає. Тому кожен заклад, зокрема персонал, повинен йти в ногу з часом, розуміти і відчувати динаміку цього ринку, завжди ставити гідний рівень сервісу;

  • Постійні зміни технологічних можливостей та інформаційних технологій вимагають безперервного навчання персоналу;

  • Постійне навчання персоналу необхідно для його зростання, адже тільки той співробітник, який отримує комфортні умови роботи і розвиток, буде добре робити свою роботу. Ресторан потребує постійної бази надійного персоналу, щоб не витрачати час на пошук і навчання нових людей.

Наша компанія пропонує три види навчання: підготовка, підвищення кваліфікації і перепідготовка персоналу.

Підготовка персоналу

- це повноцінне, поетапне і організоване навчання нового персоналу згідно з усіма вимогами і стандартами ресторанного бізнесу. Ми навчимо персонал правильному і грамотному обслуговуванню, психології спілкування зі звичайними і проблемними клієнтами, навчимо правильній поведінці в нестандартних і форс-мажорних ситуаціях, тобто всього, що необхідно для роботи в будь-якому підрозділі того чи іншого закладу.

Підвищення кваліфікації персоналу

- дуже важливий етап в навчанні чинного персоналу. Найчастіше він застосовується тоді, коли в колективі хтось отримує підвищення або буде задіяний в роботі, яка вимагає нових знань. Також, часто підвищення кваліфікації потрібно тоді, коли заклад «виросло», може прийняти більшу кількість гостей, або провести додаткові послуги: банкети, фуршети, прийняття іноземних делегацій, кейтеринг тощо.

Безумовно, будь-який, довго працює персонал, потребує оновлення своїх знань і придбанні нових навичок, а ми в свою чергу, можемо надати послуги комплексного підвищення кваліфікації для всього персоналу конкретного закладу.

Перепідготовка персоналу

- планове навчання персоналу в зв'язку зі зміною формату закладу, формату обслуговування або надання нового роду послуг своїм гостям. Перепідготовка потрібна коли персоналу необхідно швидко і якісно освоїти нові знання і навички, розширити можливості сервісу, отримати нові сучасні знання, або виправити помилки попереднього освіти в цій сфері.

Пам'ятайте, що успіх функціонування будь-якого ресторану криється, перш за все, в ефективності і якості роботи саме персоналу, що обслуговує гостей в закладі. А відвідувачі оцінюють роботу ресторанів, перш за все, за рівнем сервісу.